آموزش غلبه بر الگوریتم اینستاگرام

آموزش غلبه بر الگوریتم اینستاگرام

همه‌ چیز مرتبط با محتواست. اگر مخاطبان شما به‌طور معمول پست‌های شما را می‌پسندند، کامنت می‌گذارند، ذخیره می‌کنند یا استوری‌های شما را به‌طور مرتب می‌بینند؛
احتمال اینکه پست‌های شما به آن‌ها نشان داده شود بیشتر می‌شود. با ایجاد یک داستان منسجم در صفحه‌ی اینستاگرام‌تان بیننده‌های گذری را به فالوئرهای همیشگی و با نرخ تعامل بالا تبدیل کنید. می‌توانید از یک layout برای اینستاگرام خود شروع کنید. نحوه قرارگیری پست‌های مختلف در کنار هم باعث ایجاد نمای کلی پیج شما شده و این اولین چیزی است که مخاطب خواهد دید.

وقتی شما مطلبی را به اشتراک می‌گذارید، تعاملات و کامنت‌هایی که در ۶۰ دقیقه‌ی اول دریافت می‌کنید، باعث رشد بازدید صفحه‌ی شما می‌شود. الگوریتم اینستاگرام مدت‌ زمان صرف شده برای بازدید از پست‌ها را به‌عنوان عاملی برای محبوبیت شما استفاده می‌کند. اگر محتوای شما به گونه‌ای باشد که افراد بیشتری بر روی آن توقف کنند، آن را بخوانند یا گزینه‌ی”بیشتر” را بزنند بدین معنی‌ست که زمان سپری‌شده بر روی پست بیشتر می‌شود. پس بر روی محتوای‌های خود وقت و انرژی بیشتری بگذارید.

سعی کنید در ۶۰ دقیقه اول بیشترین لایک و کامنت را برای پست ارسال شده کسب کنید. زمان ارسال پست تاثیر مستقیم در میزان مشارکت اولیه دارد.

کپشن پست‌ها، هشتگ‌ها، لوکیشن و … را برای ۲۴ ساعت ادیت نکنید! شاید در بعضی از صفحات پربازدید دیده باشید، در کپشن‌ها اشتباه مفهومی یا غلط املایی وجود دارد ولی به جای ویرایش کردن در کامنت اول آن را تصحیح می‌کنند و یا بعد از ۲۴ ساعت پست را ویرایش می‌کنند. همانطور که اشاره کردیم، الگوریتم اینستاگرام، پست منتشر شده شما را فقط به ۱۰٪ از مخاطبین شما نشان می‌دهد،این کار نرخ مشارکت اولیه پست شما را تعیین می‌کند. بر اساس همین امتیاز، رتبه‌ی پست شما در اینستاگرام به‌دست می‌آید. حال اگر تغییری در کپشن ایجاد شود، الگوریتم اینستاگرام متوجه تغییرات ایجاد شده می‌شود و نرخ مشارکت پست را reset کرده و دوباره اندازه گیری می‌کند. ولی پست شما مجددا برای افرادی که آن را دیده‌اند، نمایش داده نمی‌شود و احتمالا نرخ مشارکت کمتری کسب می‌کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 13 اسفند 1398برچسب:, ] [ 12:8 ] [ omid ] [ ]